Flyger uppåt

HEJ! 
Jag är bäst i världen. Jag har fullföljt Kick-start programmet och tränat 30 dagar i rad. Jag är så jävla duktig! Från att inte ha tränat på flera månader så bara körde jag på som satan 30 dagar i rad. Resultaten är fantastiska och jag kunde inte vara mer nöjd och stolt över mig själv. Just nu käns det som om jag kan springa hur fort som hälst, hur långt som hälst och fortfarande orka mer. Det trodde jag absolut inte den första Septmber när en helt utslagen Anna gick hem från gymmet och undrade vad hon gett sig in på. Hur skulle jag orka?? Hur skulle jag kunna hålla mig ifrån alla godsaker i skafferiet eller den där cigaretten med mina kompisar? Det gick! Idag är jag absolut inte sugen på någonting utav det. Tack World of Shape för en stor förändring! 
 
Nu pluggar jag Svenska och lyssnar på Mio min Mio sound tracket hehe och dricker tee. Ingen söndagsångest! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0