Kickstart

Tack Jesus, Alláh och Tengil för löpbandet i källaren! Jag har börjat med en grej som heter Kickstart. Det går ut på att man ska träna en timme per dag i 30 dagar och följa ett visst kostprogram. Än så länge så har det bara gått fem dagar och jag är väldigt trött. Maten är väldigt väldigt kalorisnål och jag som inte är någon supersportare är inte van att träna såhär mycket. Men men.
När jag står där den första oktober, då Kickstart slutar, ska jag vara så jävla nöjd över mig själv och ha gjort alla övningar fullt ut och ätit rätt utan att ha fuskat med något.

Det är därför väldigt skönt med ett minigym i huset så jag slipper vara på gymmet varenda eviga dag. Det blir mer variation om jag inland kör hemma och ibland på gymmet!

Jaja, nu ska jag sova så jag är pigg inför min första sista sånglektion för den här terminen och för gymnasiet. Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0